قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۹

علی کریمی از خداحافظی‌ پشیمان شد!

علی کریمی برای اینکه به پیشنهاد حمید درخشان مبنی بر بازگشت به فوتبال پاسخ دهدمهلت خواسته و این یعنی اینکه بازیکن سابق تیم ملی برای پشیمانی از خداحافظی پشیمان شده است.

علی کریمی از خداحافظی‌ پشیمان شد!

به گزارش سراج24، علی کریمی تا چند روز آینده دراینباره تصمیم میگیرد. او را شاید دوباره به عنوان بازیکن در میادین دیدیم. شاید هم به عنوان مربی البته باتیم محبوبش یعنی پرسپولیس.

علی کریمی دیروز نیز در هتل آزادی حضور داشت و با بازیکنان پرسپولیس در لابی هتل روبه رو شد. در این دیدار دوستانه بازیکنان پرسپولیس استقبال گرمی از کاپیتان سابق خود کردند و با او خوش و بش کردند.

حمید درخشان سرمربی جدید پرسپولیس از کریمی خواسته با وجود خداحافظی از دنیای فوتبال به پرسپولیس بیاید و دوباره برای این تیم به میدان برود.

منبع:جام جم

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••